tirsdag 10. november 2009

Kakemenn

Nu e hode fullt med julekake "planlegging"...
Siden det e første jul i eget hus med egene unga og julaften skal feires hj. må æ jo bake div små og store kaker..men kjente ikke at æ gadd bake alle uka før jul..
Lure litt på kor lenge kakemenn hold sæ i kake boksen? (om de ikke blir oppspist lenge før jul)
Hadde litt lyst å nake de snart.. men man kan jo bake flere gang:)

På nette fant æ jo så mange forskjellige oppskrifte åsså.. Blir jo bingo å velge ei god ei..hehe


To bilder av de søte små på søndagstur:)






2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord hos meg, og kjekt du la igjen noen ord, så jeg fant deg. Utrolig mye fine bilder her!!! Og skjønne barn!♥ Ja, det nye objektivet mitt er 50mm 1,4. Jeg elsker lysstyrken og tar masse innebilder i skumring med lite lys som blir fine! Ha en flott uke! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Det skapet under vinduet på kjøkkenet mitt er Ikeaskap:) Jeg har bare skiftet knotter, ellers er det helt topp! :)

    SvarSlett